Tuesday, October 13, 2009

KEKUKUHAN SYARIKAT MONAVIE

LATAR BELAKANG SYARIKAT MONAVIE
Latarbelakang Syarikat
Misi Syarikat
Management Team
Panel Penasihat Saintifik
Berita Kejayaan MonaVie dan Ulasan Akhbar
MonaVie Media Center
MonaVie TV
MonaVie Photo Gallery
KEKUKUHAN SYARIKAT MONAVIE
MONAVIE ditubuhkan pada Januari 2005 di South Jordan Utah, USA dan telah mencecah usia 4 tahun 6 bulan di pasaran dunia. MONAVIE telah masuk ke 12 buah negara dan yang terbaru adalah Jepun. Jika anda menjual hanya satu produk sahaja, dan produk anda tiada demand atau tidak berkualiti, apa yang berlaku adalah syarikat anda akan ditutup. Syarikat MONAVIE telah mencapai jualan $1 billion USD dalam masa 3 tahun penubuhan iaitu pada Febuari 2008 dengan hanya SATU PRODUK. MONAVIE telah mencapai sasarannya iaitu sebagai salah satu syarikat "billion dollar company" dan kini bercita-cita ingin menjadi syarikat Multilevel terbesar dunia dengan sasaran "$20 billion USD company" dalam masa 20 tahun akan datang.
Cuba anda bayangkan berapakah pendapatan anda pada masa akan datang jika anda menyertai MONAVIE hari ini. Syarikat MONAVIE telah mempunyai beberapa jet peribadi bertujuan membawa para pengedar yang berjaya melancong ke seluruh dunia.MONAVIE merupakan syarikat network marketing paling PANTAS berkembang dalam sejarah industri MLM dengan jualan mencecah $1 billion USD selepas 3 tahun berada dalam pasaran. MONAVIE akan dilancarkan di Malaysia pada penghujung tahun ini iaitu 2009. Ahli Zhulian pada hari ini di Malaysia ialah 600 ribu orang, CNI pula 350 ribu orang.. data terkini ahli MONAVIE di Malaysia ialah 5,095 orang, anda masih terlalu awal !!
Jika kita ingin tahu samada sesuatu syarikat itu kukuh atau tidak, kita perlu lihat perkembangan syarikat dalam masa 4 tahun. MONAVIE kini berusia 4 tahun dan 6 bulan, jualan produk MONAVIE meningkat pada setiap tahun. Ini menunjukkan syarikat telah terbukti kukuh, MONAVIE telah melepasi tempoh percubaan 4 tahun. Sekarang ini kita yang dalam percubaan. Mampukah kita bertahan sekurang-kurangnya 4 tahun dalam industri ini?Hari ini, MONAVIE merupakan satu jenama yang utuh di dunia yang bernilai $1 bilion USD.
Jika anda berminat untuk mendapat keterangan lanjut
.
Anda Boleh Daftar Sekarang!
MASA : TIMING
.
.
Apa pendapat anda tentang syarikat berikut:
HERBALIFE - BAGUS
INTRA - BAGUS
USANA - BAGUS
FOREVER LIVING - BAGUS
MONAVIE - Sepuluh Kali Lebih BAGUS
.
Ini kerana kita antara yang terawal. Kita tidak perlu cari orang, orang akan datang cari kita. Semua syarikat di atas telah lama di Malaysia, syarikat MONAVIE masih amat baru malah akan dilancarkan di Malaysia penghujung tahun 2009 (beberapa bulan saja lagi). MONAVIE merancang untuk masuk ke 182 buah negara, sekarang MONAVIE telah masuk ke 12 buah negara dan Malaysia adalah negara yang ke-13 akan dimasuki. Company lain sudah lama dan ramai orang yang sudah join ayah, nenek, isteri, abang ipar, adik dan kucing semua sudah join company itu.We are at Diamond Time!Sekarang semua orang amat mengambil berat tentang kesihatan.Buktinya......Kerusi Osim RM15,000 orang sanggup beli. Hospital swasta tumbuh bagai cendawan-Pantai,Tawakal dan lain-lain. Orang sanggup bayar berpuluh-puluh ribu ringgit bagi mendapatkan rawatan dan servis yang berkualiti.Di Malaysia, syarikat MONAVIE akan dilancarkan pada September 2009. Anda memang antara yang terawal. Kita bukan sahaja awal (pioneer) di Malaysia, bahkan di dunia! Tahukah anda majoriti penduduk dunia terdapat di Asia?* China (1,200,000,000 orang) -MONAVIE belum masuk* India (1,000,000,000 populasi) -MONAVIE belum sampai* Indonesia (280,000,000 penduduk)- MONAVIE belum adaMengapa Malaysia? Hebat sangatkah Malaysia? Oleh kerana di Malaysia yang istimewanya, terdapat 3 kaum serentak, maka MONAVIE berharap Kaum Cina di sini akan membawa MONAVIE ke China, kaum India ke India dan Kaum Melayu ke Indonesia, Brunei dan lain-lain. MONAVIE ingin bertapak awal di Malaysia juga adalah kerana mereka sedar kebanyakan orang kita di Malaysia boleh bercakap sekurang-kurangnya 2 bahasa. Setiap orang berpeluang membuka pasaran di negara lain, seorang pengedar Melayu boleh menaja seorang India tempatan di Malaysia, pengedar ini berpeluang menyapu pasaran di negara India. Begitu juga sebaliknya pengedar India menaja seorang Cina tempatan, pengedar ini berpeluang meluaskan perniagaannya ke negara China. Pada masa sama seorang pengedar Cina menaja seorang Melayu, beliau berpeluang membuka networknya di Indonesia!

Pernahkan anda dengar? Orang berjaya ialah "the person who be at the RIGHT PLACE at the RIGHT TIME"
Property Boom - 10 tahun dahulu
IT Boom - 5 tahun yang lepas
Health Boom - SEKARANG !
Sekarang ini semua orang mengambil berat tentang KESIHATAN. Masalah penyakit-penyakit seperti kanser, darah tinggi, kencing manis, jantung dan lain-lain semakin bertambah setiap hari. Berjuta-juta orang mati disebabkan kanser, darah tinggi, kencing manis, masalah jantung dan lain-lain penyakit di seluruh dunia. Dahulu, jika orang sebut pasal pantai, orang akan ingat pantai Port Dickson, Morib dan sebagainya. Sekarang, jika sebut pantai, orang akan ingat Pantai Medical Centre. Suatu masa dulu jika sebut pasal tawakal, orang akan ingat tawakal pada Allah. Sekarang, jika sebut pasal tawakal orang faham serah kepada HOSPITAL TAWAKAL. Kos rawatan yang tinggi malah mencecah puluhan ribu ringgit, tetap orang pergi sebab perlukan kesihatan.Pakar Ekonomi Terkemuka Dunia PAUL ZANE PILZER, dalam bukunya bertajuk "The Wellness Revolution-How to Make a Fortune in the Next Trillion Dollar Industry" meramalkan industri kesihatan dan kesejahteraan akan berkembang 500% ke $1 Trillion USD pada 2010.MONAVIE berada dilandasan yang betul dimana fasa perkembangan telah pun bermula dan akan meneruskan fasa momentum yang akan mencapai jumlah jualan yang melebihi $20 Billion USD pada tahun 2020 nanti. Oleh itu kita perlu sama-sama bergerak seiring dengan MONAVIE untuk mencapai matlamat kita bersama.



No comments:

Post a Comment